Jak většinou realizujeme zakázky
Jestliže jste shledali závadu na svých plastových, dřevěných nebo hliníkových oknech a dveřích, jsme tu pro vás. Celý proces řešení problému lze shrnout do několika kroků.
1. Zákazník vznese požadavek na servis.
To učiní velmi jednoduše – stačí vyplnit poptávkový formulář, který se nachází v každé sekci našich webových stránek. Stačí popsat potíže, které má zákazník s okny nebo dveřmi, nebo jakou službu od nás požaduje (opravy a výměny žaluzií, výměna stávajících oken a dveří, pravidelný servis oken, měření úniku tepla, výměna zasklení, opravy a výměny parapetů, zednické práce) a zanechat nám kontaktní údaje.
2. Operátorka schválí požadavek.
Ten do dvou dnů putuje k technikovi, který je k zákazníkovi nejblíže nebo má právě čas.
3. Servisní technik zákazníka co nejdříve telefonicky kontaktuje.
Dohodne si s ním termín, kdy se osobně dostaví na vaši adresu.
4. Technik dorazí k zákazníkovi a odstraní závadu.
Technik přijede nejpozději do pěti pracovních dní od chvíle, kdy dostal od operátorky požadavek. Pokud je to možné hned na místě, odstraní závadu. (Mnoho poruch odstranit lze, protože servisní technici vozí nejčastěji používané komponenty a náhradní díly v autě.)
5. Technik vypíše servisní protokol a sdělí zákazníkovi částku, kterou je třeba uhradit.
Pokud se jedná o zaměření oken nebo o závadu, kterou je možno odstranit až při další návštěvě, sepíše servisní protokol, co je třeba dodat.
6. Je-li nutná další návštěva, technik odevzdá ve firmě servisní protokol administrativní pracovnici.
Ta zákazníkovi zašle cenovou nabídku na dodání objednaného komponentu. Po schválení zákazníkem komponent objedná. Jakmile je skladem, je předán technikovi, který opět telefonicky kontaktuje zákazníka. Dohodnou si termín montáže.
7. Technik opět přijede k zákazníkovi a provede montáž nebo opravu.
Sepíše protokol a zákazník na místě uhradí potřebnou (s operátorkou předem sjednanou) částku za zboží a služby.
Zkuste nám co nejpodrobněji popsat váš problém - odpovíme vám do 24 hodin.
Nebo volejte (+420) 601 338 528, Po-Pá: 8:00-15:00